3 januari 2012.

Idag känner jag mig ledsen, liten och jävligt less. Ingenting går som jag vill och jag vet inte vart jag ska ta vägen och ingenstans är nog långt bort.
Så jag sitter i tv-rummet, inlindad i världens mysigaste film och ska snart dricka te innan jag tar en runda på gångbandet. Det får bli tillflykt nog.
Robert är och umgås med en vän som är på besök, vilket jag egentligen tänkt hänga med på men idag är inte en bra dag för sånt. Så jag är istället panik ifall han tagit sig fram i snöstormen eller inte. Skön känsla det där. Panik.
Får dock lätt panik vid liknande tillfällen då jag alltid tänker ut de värsta möjliga scenarion, så jag är förberedd liksom.
Men jag hoppas på det bästa i alla fall.
Nu, efter flera rader av uttråkning ska jag gå och koka mitt te nu. Ha det fint.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0