En månad sen.

Det var visst en månad sen jag var in här. Igen. Jag håller liksom på i ryck. Först dampar jag på jättemycket några dagar, sen tar det flera veckor innan jag kommer på att jag hade en blogg.
Ingenting speciellt har hänt sen jag var in här sist, har bara sökt in till olika kurser som jag ska sysselsätta mig med från början av sommaren. Först ut är Livsfilosofi (är sjukt pretto och ska fundera kring min existens osv. Spännande) och Att populärisera litterära klassiker. Tror det kommer bli jävligt fint, om jag tar mig in då HOPPAS HOPPAS HOPPAS.
Sen till hösten har jag sökt in på Kreativt skrivande. På distans då. Tänkte söka förlängningskursen sen till våren.
Jag är nästan lite kristen nu en stund och ber om att jag ska få komma in. JAG VILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0