Trafikhitler.

Som jag säkert nämnt sjutusenfemhundra gånger så pendlar jag dagligen i sammanlagt ca 2,5 timmar. Och jag är en jävligt bitter traffikant eftersom alla som rör sig kring vägen verkar vara jävla skogsmullar. Så har gjort en lista över idioter man kan stöta på längs norrbottens vägar.

1. Fartmorsorna
Dom där medelålderskvinnorna som, trotts minst två småbarn med sig, kör som om de stulit bilfan och man ber till Gud eller någon annan trevlig prick i himlen att hon inte krockar. I alla fall inte medans kidsen är i bilen.

2. Coolingarna
Pojkar på 20+ som har glasögon när det är mulet, kör mammas nya BMW och bara måste köra om en. Inte för att jag kör sakta, men dom är för coola för att ligga bakom min gamla skitbil. Sen undrar jag om dom verkligen har körkort alla gånger, för regler kan dom ingenstans.

3. Pensionärerna.
Kär 70 km/h där det är 110. Borde få en egen motorväg.


4. Långtradarchaffisar som gillar att jävlas med alla andra.
De där jävliga människorna som bara måste köra ut sin söliga satans sjumetersmonster framför en, på enkelväg där det är omöjligt att köra om. Och kör för sakta.


5. De som glömt bort gaspedalen.
Vet helt enkelt inte skillnaden mellan gas, koppling och broms. Likt pensionärerna.


6.
Satan på hjul.
De som kör om dig, lägger sig framför dig, gasar ifrån på dubbelfiligt och saktar ned till långt under hastighetsbegränsningen så du får krypa bakom dom. Du är helt enkelt dömd att ligga bakom dom förevigt.
Dom gillar säkert även analsex.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0