Slut.

Igår hade vi avslutning på textilverkstan. Fan vad tråkigt! Jag hatar när det känns som om det finns så många möljigheter och så mycket man kan göra, men inte har tiden. Efter en lång redovinsing och utvärdering av kursen fick vi ta hem våra saker, allt ligger nu på hög i mitt rum och jag vet inte vart jag ska hänga upp/sätta allt. Shit.

På måndag blir det att börja med foto och jag är väl lagom sugen. Efter för många fotolektioner på medieorogrammet vill jag skjuta mig själv. Hoppas det här är lite mer värt och man kanske lär sig någonting och faktiskt får inspiration. Inspiration är inte att knäppa betonghus. Nä. Ska knäppa det jag gjort sen så det kommer upp här snart!


Just nu håller jag på med mina kassa photoshopegenskaper och ser hur det skulle se ut om jag skulle klippa håret.. FAN vad sugern jag blir.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0