Min hund.

Hunden min har världens dummaste kvällsrutin.

-Först måste hon ha sin rosa nalle i munnen. Notera att det är en nalle, fast det liknar mest en rosa luddig trasa med lite fyllnad här och var.
-Sen går hon runt huset, asjävlasakta och kissar en gång. Precis innan man går in igen.
-När hon är inne fortsätter hon genom köket och hallen, kutar in i vardagsrummet och hoppar upp i soffan. Där juckar hon som en hormonstinn tonårspojke på alla kuddar hon kan få tag på innan hon, efter världens jävla hålligång, lägger sig och flåsar.
-Till slut rör sig varelsen in till mina pärons sovrum, där hon sen däckar som en klubbad valross.

Jag vet inte varför jag skriver det där här, men jag har haft så jävla kul åt det här i flera års tid nu. Samma jävla visa varje kväll.




Min idiot.<3


Nu ska jag avsluta världens intressantaste inlägg och gå och spela Mass Effect istället.




Kommentarer
Postat av: elenah

men åh :>

2011-09-10 @ 11:34:02
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0