Måndag.

Jag trodde verkligen inte att jag skulle överleva färden till skolan dag. Det regnade som bara satan och trotts att jag lånat mammas bil som har mycket bättre vindrutetorkare än mig, kändes det som om dom ändå inte hjälpte. Jag hade lika gärna kunnat göra under vatten med tanke på hur dåligt jag såg. Jävligt frustrerande att inte heller kunnat köra så snabbt eftersom jag försov mig på morgon och kom iväg lite sent.
Jag längtar verkligen till vi får flytta!

Idag har vi i alla fall vi mest gått igenom hur man kan väva för att få fram fina konstverk. Gud vad mycket jag inte visste att man kunde göra! Inte för att jag är vidare intresserad av vävning eller har sysslat vidare mycket med det men ändå. Har mest sett en massa tråkiga mattor som det inte krävs mycket fantasi för att göra. Så det kändes väldigt.. Befriande(?) eller vad man nu kan säga. Hade tänkt ta några bilder men glömde min telefon i jackan så, ja. Känner att jag vill dokumentera allt så jag har kvar och kan gå tillbaka och kolla ifall jag glömmer någon gång i framtiden eller bara söker inspiration.. Men får göra det imorgon.


Fyfan vad jag älskar konstskolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0