Lördag/Söndag.

Igår blev det myskväll! For till Anna redan kring 15 tror jag? Vet inte. Erika anlände väl kring 18? Fan vilken kass tidsuppfattning jag har. I alla fall blev jag först bjuden på älg, det var sjukt gott. Annas mor är verkligen jävligt bra på matlagning! Sen bakades det kladdkaka och jag vill inte ens försöka komma ihåg hur mycket som gick åt! Idag känner jag mig som världens fetaste brud. Gah.



Kladdkakan som ser ut som bajs. Men god var den i alla fall!

Världsmysig kväll! Så mysigt.


Tidigare idag hängde jag med mor till Frevis för att plocka mossa till mormors grav eftersom hon skulle ha fyllt år idag. Medans hon plockade höll jag koll på ponnyn min.


I bilen på väg dit.









Mobilbilder men det blir finfint.



Sen världens snuskigaste bild. Inte dushat håret på 3 dar (JA jag har tvättat kroppen. Så läskig är jag inte. He he)

Har även Roberts skjorta. För att jag saknar honom och är störtlöjlig osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0