Lite off.

Igår var jag lite off. Jag ber om ursäkt för det.
Kom först sent till skolan då biljäveln inte startade. Vet inte om det var batteriet eller vad det var, men det funkade efter någon timme i alla fall. Sen höll jag på att hosta ihjäl mig väl där, vet inte om det är att vi håller på mycket med ull och att jag reagerar på det eller om det är så att jag håller på att bli förkyld.. Wäh. Då hoppas jag hellre på alternativ ett.
Sen var jag med om en mindre olycka som kvaddade en del av min bil. Nej jag är inte skadad, traumatiserad eller så. Var på en parkering så det var ingen big deal. Men ska köpa en ny bil då jag insett att min inte är bra för mig. Hittade till och med en billig jag ska och kolla på idag så.. Ja. Hoppas på det bästa!

Idag har jag huvudvärk igen!! Hoppas dom där jävla glasögonen kommer snart för jag klarar fan inte av det här. Tror inte det blir bättre av allt bilkörande heller.. Nåja vi får hoppas det löser sig. Nu ska jag i alla fall ta itu med en extrauppgift jag har. Puss.


Trött osv.


Kommentarer
Postat av: elenah

sv: åh taack! :)

2011-09-15 @ 14:22:50
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0