Kulturellt.

Kom till skolan på morgon, aslycklig över att jag för en gångs skull var i tid med marginal (inte precis före så jag får springa till lektionen), bara för att upptäcka att det inte är en jävel på hela konstlinjen. Ingen. Alls.. Skitkul.
Så hittar en kille som är lika lost som mig, vi försöker hitta någon lärare att prata med, men se på fan vi skulle visst vara på stan. Så jag tar bilen in och hittar ingen alls. Sätter mig på en parkbänk och dör, utan penna och papper, och hoppas på att någon klassis ska komma och se mig så jag vet vad jag ska göra.
Lyckan när jag såg Nicole var oändlig!
Vandrade omkring med henne innan vi försökte virra iväg och hitta museèt där vi skulle på utställning. Det tog inte allt för lång tid ändå! Sen att snubben som presenterade allting för oss var jobbigast i världen låtsas jag inte om.
Efter det gick vi och åt lunchbuffe på Exotic (andra gången den här veckan, jag är äcklad av mig själv) och sen iväg på utställning nummer två på Kulturens Hus. Den var jävligt bra faktiskt. Sjukt inspirerande! Kände verkligen att jag ville sätta mig ner och måla! Synd bara att jag har upgifter kvar ännu.. Så borde börja på dom nu. Wäh.


fulius pussius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0