Ingen ångest.

Vi hade redovisning av våra målningar idag. Det visste jag. Att hela konstlinjen skulle kolla på? Det visste jag inte. Dog lite inombords när jag var tvungen att visa mina stressverk för hela bunten.
Nu är i alla fall min ångest att prata inför publik bortblåst, så någonting bra tillförde det i alla fall.

I övrigt så ska vi på lägenhetsvisning idag (!!!!!!) kanske till och med tre om allt går vägen. Hoppas dom är fina så man kan leva där och att vi får ta dom först. Annars är det inge kul.


Sen undrar jag varför jag har massa bilder på mig själv när jag äter.



Kommentarer
Postat av: elenah

det är ju lite roligt med sånna bilder^^

2011-09-02 @ 14:40:24
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0