Huvudvärk.

Sitter med världens huvudvärk, mensvärk och dåliga humör. Är ledsen utan någon anledning och ser på "En plats på landet". Fan vad jag vill bo på den engelska landsbygden!! Gah.

Sen är jag fortfarande irriterad på dagen som varit. Satt på konsthistorian och försökte lyssna (var trött och kände mig lite seg) eftersom jag tycker det är sjukt intressant. Men när någon sitter och kommenterar varenda liten sak och frågar tusen dumma frågor samt måste dela med sig om dåliga teorier är det fan inte lätt. Helvete vad less jag blev och min koncentration försvann direkt.
Hade gärnat bankat honom i huvudet med en stol.

Nu ska jag uppsöka en panodil eller två och dricka smoothie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0