Försvann.

Jag inser just nu att jag inte varit här på ett tag och ber om ursäkt. Men har haft feber från i fredags och inte gjort annat än legat under täcket och spelat Masseffect. (Ja, jag vet att jag är besatt.) Med undantag för familjemiddag hemma hos Robert då, jävligt trevligt och vem säger nej till tacos? Nä, ingen. Trodde väl det.
Trodde jag blivit piggare igår men så var inte fallet. Är fortfarande sjukt täp i näsan och har lite svårt att andas i omgångar. Men det är bara att bita ihop, veckan avslutas textilen och jag vill inte missa någonting! Det är så sjukt kul.

Men nu ska jag släpa mig in i duschen och sen dricka massa te. Jag vägrar att bli ännu värre. Vägrar.



tumblr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0