Shit pommes.

Fick mig en vinterjacka idag av min mor. Tycker hon är lite söt ibland, ännu sötare var hon då hon köpte en tröja från Carlingt till mig. En alldelens underbar stickad en som ser lite trasig ut. ÅH SÅ FIN! Dör lite när jag tänker på den.

Annars har jag börjat gå igenom min garderob litegrann, och jag har så satans mycket saker. Sånt som jag inte ens vill ha men ändå sparat. Typiska "kanske kommer använda någon gång.." Även om jag vet att det betyder. "Kommer inte under några som helst omständigheter använda men kan inte slänga av okänd anledning." Måste bli bättre på det där. Tycker ändå jag rensar rätt bra vid varje gång. Men tydligen inte.


Och nu, på grund av flera dagars satans mardrömmar har jag sovit som ett as, så jag ska se klart filmen med min mor sen gå och sova och hoppas på det bästa. *Hållertummarnaochhoppasattjagintedörinatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0