Redovisning: Done

Redovisade mitt konsthistoriearbete idag. (Efter att ha varit spybajsnervös och döende.) Det gick jävligt bra för att vara mig, lite osammanhängande babbel men inte som vanligt. Är så jävla glad att min klass gillar att snacka så det blev diskussioner och därmed lät de mig hämta andan. Annars brukar man ju mest bara prata för sig själv och låta de andra lyssna på en, men nu blev det en dialog, en form av redovisning jag är mycket mer bekväm med.



Nu ska jag fortsätta må lite illa av det friterade jag åt till lunch (lyxade det till det med kinabuffé tillsammans med snubben min) och vänta på kaffebesöket som ska komma förbi här lite senare. Ska även irritera mig lite till på alla dåliga tv-program som visas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0