Packar. Flyttar. Whatever.

Det är ett kaos i mitt rum just nu. Allting jag värdesätter som mest är nedpackat i flyttlådor, de enda kläder jag har att använda är min mjukisdress (och några rena underkläder då)
Allt annat är tvättat och viket ihop. Igår fick vi nycklarna och flyttade in några påsar med saker. Det kändes så sjukt konstigt, där vi satt med våra hamburgare, att det är vårt ställe. Vår lägenhet. Där ska vi bo nu, göra oss hemma och fortsätta livet därifrån. Fyfan alltså. Någonstans är jag fortfarande Eva, 12, och alldelens för liten att flytta. Samtidigt som jag är mer än redo. Förstår någon hur jag menar? Annars kunde jag inte vara mer nöjd att jag flyttar ihop med världens finaste pojkvän. Det är så synd att han jobbar och är borta hela helgen, fast det betyder ju mer beslut för mig att ta. Ehehehe. Så nu bestämmer jag helt själv var skåpet ska stå. Bokstavligt. Eller okej, han får väl ändra om det är absolut nödvändigt men hoppas att jag gör det så jävla asfint att inget behöver ändras. För jag är så bra osv.

MEN nu borde jag fortsätta. Sen ska jag fixa ögonbrynen och fransarna. Mina ben ska jag raka i badkaret i lägenheten på söndag. Bara för att jag kan. Sen att det egentligen behövde göras helst förra helgen är bara en småsak vi inte låtsas om. Men jag är fräsch och assnygg. Och ska packa det sista inför imorgon då mitt flyttlass går! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0