Halloween.



For till Kalix under halloween, var inte så taggad när jag for hemifrån och ville helst ligga och sova. Men efter att ha packat ner alla mina saker, kommit hem till päronen och började fixa mig kändes det mycket bättre. Blev inte sämre då jag fick en halv flaska vodka. Sen kom min Robert och Anna till mig, vi fixade oss klart, hämtade Erika och drog vidare till Madde. Fyfan vad glad jag blev av att träffa alla superfina människor! Peppen kom tillbaka och jag var sjukt sugen att gå ut! Vet inte om det var lycka eller fylla dock. Ehe.
Men det blev inte en allt för långvarig kväll för mig då jag mådde så jävla illa så drog hem redan vid halv två. Fast kvälen tog inte slut där då jag var uppe till tre och sökte min mobil jag tappat ut längs vägen. Så det slutade väl i alla fall.

Hoppas alla andra haft en fin halloween! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0