Luleå.

Jag hatar när man vaknar på morgonen och vet att man måste stiga upp för man måste iväg. Och man är ledig. Det är fan jävligt plågsamt.

Släpade i alla fall min cementklump till kropp (på morgonen känns det som om jag väger 7 ton) ur sängen och skulle äta frukost, tvingade Robert att se ett avsnitt Supernatural med mig. Undra hur många gånger jag sett det nu?
Sen var det bara att klä på sig och fara. Skulle även förbi skolan för atthämta mina uppgifter, som förövrigt är asmånga, och efter det iväg till stan för att äta lunch. Och ja, jag åt lunch två timmar efter frukost- ser inget fel med det nej.
Sen var det bara att fara hem igen för att börja med allt jag skulle göra. Hjälpte även Anna att tanka för första gången, för jag är så sjukt manlig och kan sånt helt perfekt.

Nu undrar jag varför jag sitter här istället för att göra någon nytta.



Min hund har tagit över kökssoffan. Inga konstigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0