Hej och godmorgon.

Efter att ha suttit i några timmar och försökt komma på hur fan bloggar fungerar är den äntligen igång. Typ.
Finns massa saker jag ska ändra på men mitt tålamod är obefintligt så jag får ta det någon annan dag.

Men jag antar att jag ska välkomna alla till min blogg! Mitt namn är Eva och jag är konststuderande, går första året på Sunderby Konstskola och har det jävligt fint där. Så den här bloggen kommer innehålla massa konst, texter och mig själv. Sarkasm är mitt andranamn och ironi är min bästa vän.

Jag är ett metalhead som även lyssnar på Beethoven, som älskar Edgar Allan Poe, poesi och Harry Potter. Jag har en förkärlek för bodymod, det morbida och döskallar samlar jag på. Har ett kranium ovanför sängen som jag tror för tur med sig. Dessutom spelar jag gärna tv-spel och är en Supernaturalfanatiker av rang.




Välkommen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0