Frånvarande.

Hej kompisar! Har varit aningen frånvarande idag..
I vintras anmälde jag mig att sammanställa samt publicera en diktsamling i hyllning till en kvinna från byn som gick bort för några år sedan. Det hela hände i samband med det att min klass gjorde en hyllningsfilm av hennes band och deras karriär.

I alla fall har jag suttit med det hala dagen då jag insåg att jag har, trotts att jag jobbat mycket med det här, inte hade hunnit så långt som jag borde. Visst det är ingen tidspress från byaföreningen, men jag flyttar snart och skolar drar snart igång ordentligt och då vet jag inte hur mycket tid jag kommer ha över.

Plus att jag imorgon ska och hämta mina uppgifter från skolan, så måste ligga i här. Hoppas alla andra haft en fin söndag!






Bild från i vintras, någonstans ute på Axelsvik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0